Hľadanie
Hľadaj spotrebák
@2locator

Dodávateľ

dodávateľ: CARLINE.DOPLNKY.SK
telefón: 0905327801
e-mail: andydnv@gmail.com

   Zápis o škode


Formulár na stiahnutie TU.

Nutné vyplniť 2x - kópia pre príjemcu, paličkovým písmom.

Upozornenie: Tento Zápis o škode nie je vznesením reklamácie!

Reklamáciu zásielky uplatní príjemca u odosielateľa na základe tohto Zápisu o škode.

Odosielateľ vznesie reklamáciu písomne do 6 mesiacov od predania zásielky na prepravu na adresu:

Direct Parcel Distribution Sk, s.r.o.
Rožňavská 1
831 04 Bratislava
Tel: 18 373
Tel: + 421 2 44 45 14 19
csa@sk.dpd.net


Odosielateľ: .................................................................

Príjemca:....................................................................

 
Zásielka DPD č.: ........... Dátum nahlásenia škody ..................


Pri odovzdaní hore uvedenej zásielky zástupcom zasielateľa bolo zistené toto poškodenie zásielky :

Bol obal zásilky zjavne poškodený ? ..........................................

Spôsob poškodenia obalu: ......................................................
 
..........................................................................................


 
Spôsob balenia (originál, kartón, ..): ........................................

 

Výstielka (podrobne popísať): ..................................................

...........................................................................................

..........................................................................................

 

Označenie manipulačnou značkou (krehké, ..)?

..........................................................................................

 

Druh a počet chýbajúceho alebo poškodeného tovaru (definujte, či je tovar stratený alebo poškodený, poškodenie podrobne popíšte):

..........................................................................................

..........................................................................................

..........................................................................................

 

Popis udalosti, ako došlo ku škode:

........................................................................................

........................................................................................


Predpokladaná výška škody ................. Sk

 

V prípade, že tento zápis nebol spísaný do 3 prac. dní od doručenia, uveďte dôvod (vyplní šofér):

.........................................................................................

.........................................................................................
 

Zápis uskutočnený v .............................. dňa ................... o hod ............
 

Šofér: ..................................

(meno, priezvisko, číslo OP, podpis)

  

Príjemca: .....................                                Svedok: ......................

(meno, priezvisko, číslo OP, pečiatka, podpis)  (meno, priezvisko, číslo OP, pečiatka, podpis)

Neprihlásený uživateľ

Novinky

09.04.2024
Novinky z hernej stajne Ultradesk
Poďte sa zoznámiť s novinkami od Ultradesk! Čo napríklad herný stôl, ktorý prežije aj najväčšie herné bitky alebo úžasné vychytávky, ktoré potešia nielen hráča?
26.01.2024
Viete, čo sa deje s recyklovanými kazetami HP?
Vážime si, že recyklujete atramentové kazety HP. Zaujímalo vás ale niekedy, čo sa s nimi deje?
Pozrite sa, ako recyklácia v uzavretom cykle premení vaše staré atramentové kazety na nové a zabráni tomu, aby sa plast dostal na skládky. Viac tu: https://bit.ly/3U78wQj
18.01.2023
Špičková myš Marvo pre náročných zákazníkov
Spoločnosť Marvo sa rozhodla zamerať na náročnejších zákazníkov a urobiť radosť všetkým, čo potrebujú na hranie poriadnu hernú myš. Preto vyvinula myš Marvo Fit Pro G1, ktorá svojimi špičkovými vlastnosťami hravo konkuruje značkám vyšších cenových skupín a to pri zachovaní nižšej ceny ako konkurencia.

Akcie

20.01.2022
Pohodlné bezdrôtové nabíjanie
Už žiadne káble! Nabíjajte svoje zariadenia rýchlo a pohodlne bez neustáleho hľadania káblov.