Marketing, žurnalistika či digitálne hry? Na masmediálke si máš z čoho vybrať
V ponuke je päť študijných programov. Prihlášku nezabudni poslať do konca apríla.
V ponuke je päť študijných programov. Prihlášku nezabudni poslať do konca apríla.
Jedným z cieľov podujatia bolo poskytnúť stredoškolákom, ale aj širokej verejnosti dôležité informácie o bezpečnosti a správnosti obsahu na internete a tiež rozšíriť ich obzory v oblasti digitálnych hier.
Slovenské združenie pre značkové výrobky odovzdalo ocenenia trom tímom.
Zároveň na univerzite v Rige odprezentovali čiastkové výsledky APVV projektu.
Konferencia Mediálne trendy 2024: Ako AI mení mediálny a reklamný trh sa vyznačovala výborným spíkrami z praxe a ponúkla novú perspektívu na aktuálne mediálne trendy v kontexte umelej inteligencie a jej implementácie v mediálnej praxi.
Google kampane na steroidoch? Aj tak by sa dal nazvať výsledok, ktorý dosiahli študentky a študenti marketingu z Trnavy v rámci nepovinného predmetu.
Okrem prehliadky súťažných filmov a digitálnych hier si diváčky a diváci prišli vypočuť aj diskusiu s producentom a herečkou úspešného seriálu Dunaj, k vašim službám.
Tento rok sa na konferencii zúčastnilo dokopy až 29 študentiek a študentov.
Šéfredaktorka Čaranová získala Cenu TV Markíza, v lete pôjde na stáž.
V rámci cyklu Projekty mimo učebne predstavujeme pedagóga, ktorého poznáme skôr ako človeka „od zvuku a videa“. Málokto vie, že už tretiu sezónu sa stará o univerzitné včely.
Program pre stredoškolských aj vysokoškolských študentov a študentky pod gesciou Kolégia Antona Neuwirtha sa veľmi zapáčil aj doktorke Hurajovej, ktorá ho už tretí rok vedie na našej fakulte.
Dekanát
tel.: 033/55 65 424
e-mail: info.fmk(at)ucm.sk