SmartBanking

Obsahuje reklamy
4,4
30,5 tis. recenzií
500 tis.+
Stiahnuté
Hodnotenie obsahu
Pre všetkých
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky
Snímka obrazovky

Informácie o aplikácii

Aplikácia ČSOB SmartBanking je primárne určená pre klientov ČSOB, s aktívnou službou elektronického bankovníctva. Niektoré jej funkcie sú verejne dostupné aj bez potreby prihlásenia.

Pre aktivovanie zabezpečenej časti je potrebné Vaše identifikačné číslo a PIN (zhodné s Internetbankingom). Po ich vložení do aplikácie Vám banka zašle na dohodnuté mobilné číslo aktivačný kľúč, resp. si ho vygenerujete cez Token. Aktivačný kľúč je potrebný iba pri aktivácii aplikácie, ktorá je zároveň aj prvým prihlásením.
Pri ďalšom používaní aplikácie je potrebný už iba Váš PIN. Ten je možné kedykoľvek zmeniť cez portál moja.csob.sk. Zmenu PIN-u odporúčame vykonať okamžite po aktivovaní služieb elektronického bankovníctva.
V prípade potreby je možné aplikáciu deaktivovať, alebo zmeniť niektoré jej parametre v ponuke Nastavenia.

Ďalšie funkcie verejnej časti sú dostupné bez prihlásenia, aj pre používateľov, ktorí nie sú klientmi ČSOB.

Pre zachovanie vysokej miery bezpečnosti, požaduje aplikácia oprávnenie využívať niektoré funkcie a senzory zariadenia. Oprávnenia sú určené výhradne na overenie statusu zariadenia a technickú komunikáciu aplikácie s bankovým systémom, bez využitia prístupu k súkromným údajom klienta. Aplikácia žiadnym spôsobom nevyužíva a nespravuje telefónne hovory, SMS a kontakty. Využitím technickej komunikácie v aplikácii nevznikajú používateľovi žiadne dodatočné náklady ani poplatky.
Bez poskytnutia niektorých oprávnení nie je možné aplikáciu používať.

Viac informácií nájdete po nainštalovaní aplikácie v sekcii „O aplikácii“. Zároveň Vám je k dispozícii Helpdesk ČSOB na adrese helpdeskeb@csob.sk, alebo na telefónnom čísle: +421 259 668 844.

Aplikácia je podporovaná pre telefóny a tablety s OS Android 9.0 a novší.
Pre OS Android 5 až 8.1 je k dispozicii staršia verzia (v9.5.x), bez dalšej podpory a aktualizácií

©2024 ČSOB Slovensko
Aktualizované
25. 4. 2024

Zabezpečenie údajov

Bezpečnosť sa začína porozumením tomu, ako vývojári zhromažďujú a zdieľajú vaše údaje. Postupy zabezpečenia a uchovávania údajov v súkromí sa môžu líšiť v závislosti od používania, regiónu a veku. Tieto informácie poskytol vývojár a môže ich časom aktualizovať.
Táto aplikácia môže zdieľať tieto typy údajov s tretími stranami
Osobné údaje
Táto aplikácia môže zhromažďovať tieto typy údajov
Finančné údaje
Prenos údajov je šifrovaný
Údaje sa nedajú odstrániť

Hodnotenia a recenzie

4,4
29,8 tis. recenzií
Andrej Grobarčík
2. mája 2024
Rok 2024 a stale nemame push notifikacie a o okamzitych platbach mozeme len snivat. Hlavne, ze v aplikacii mame bleskovky, eblocky a ine zbytocnosti. U konkurencie boli push notifikacie 4 roky dozadu.... Hanba celej CSOB skupine. PS: Notifikacie slubuju od roku 2020. PS2: Odobratie zobrazenia zostatku po transakcii je tiez dobry vtip. Sa cudujem, ze tuto banku pouziva niekto, kto tam nema hypo. Cista katastrofa!
8 osôb považuje túto recenziu za užitočnú
Bolo to užitočné?
ČSOB Slovensko
27. decembra 2022
Dobrý deň, ďakujeme za podnet. Aktuálne banka prechádza transformačným programom a jeho súčasťou je aj zavedenie nového bankového systému. PUSH notifikácie spustíme v tomto novom riešení budúci rok.
Vojtech Sladkovský
2. mája 2024
Opäť musím odobrať 2 hviezdičky.Nedá sa mi v aplikácii zmeniť občiansky preukaz.Nespustí fotoaparát aj keď v nastaveniach ho mám povolený.Po vymazaní vyrovnávacej pamäte stále to isté.Vyriešené návštevou pobočky.
1 osoba považuje túto recenziu za užitočnú
Bolo to užitočné?
ČSOB Slovensko
8. februára 2022
Dobrý deň, odporúčame vymazanie vyrovnávacej pamäte v záložke Nastavenia- Aplikácie- SmartBanking- Ukladací priestor a následne nastaviť biomatrické prihlásenie nanovo v zariadení a v aplikácii.
Peter Bartoš
8. mája 2024
Už dva dni sa snažím stiahnuť SmartToken a aktivovať si účet. Tá aplikácia jednoducho neexistuje. Pri vyhľadávaní, aj pri presmerovaní cez QR kód mi vyhodí len, že "položka sa nenašla". Mám android, neviem či máte nejakú chybu, ale jednoducho si cez android nedokážem stiahnuť aplikáciu SmartToken, lebo sa nedá nájsť v Google play.
Bolo to užitočné?

Novinky

Dostávajte odteraz personalizované ponuky na produkty ČSOB na nových miestach v aplikácii. Opravy chýb a drobné vylepšenia. Príprava aplikácie na ďalšie nové funkcionality.